Imorgon kommer vi att ha roligt, pojkar

I onsdag åkte jag, Hippie, Lovisa, Pixie och Honey till Hundön vid Drottningholm. Innan dess stannade vi vid Bromma Zoomarknad för att shoppa lite till djuren. Det var nog första gången som jag inte köpte något till hundarna över huvudtaget. Jag spenderade mina pengar på saker till mr.B, köpte godis, god mat och vitaminer till honom då jag saknat honom. Tänker skämma bort honom lite :)
Hippie blev skrämd när det helt plötsligt dök upp en hund en bit framför oss och började skälla som värsta idioten. Det var rätt komiskt och den stackars hunden fattade ingenting, haha.

Det var meningen att Diesel också skulle följa med, men han verkade helt slut på morgonen och det var ju inte direkt lite varmt ute. Han hade jättegärna följt med, men det hade blivit så jobbigt för honom...

Hundarna hde det jätteroligt på Hundön och Hippie kunde självklart inte låta bli att hoppa i det äckliga vattnet i "vallgraven" och hämta tillbaka lite sjögräs. jag var lite rädd att han skulle simma över till andra sidan och bara sticka ifrån mig, men det gjorde han som tur inte.


Lovisa med Pixie och Honey


Pixie och Hippie


Hipster


Hippie med sin nyfunna flickvän


Nya kompisar!


Hips don´t lie


Pixan


Fin bild på Hipster


Fint väder


Fin avslutning på dagen


Kommentarer
Postat av: En som alltid läser din blogg

Men du har väl alltid haft med dig Disel förut? varför tog du inte med honom? tror bara att du försöker skylla ifrån dig. Det är så tråkigt när vissa människor lämnar sin första hund överhuvetaget åt sidan...Så förbaskat tråkigt.

2010-06-26 @ 22:23:25
Postat av: Sofia

Du har ingen aning om hur ont det gör att se min Diesel må dåligt. Om du nu är "en som alltid läser min blogg" borde du veta att han har hjärtfel och att han inte orkar lika mycket som förut. Hans hjärta klarar inte av värmen, han orkade inte ens gå ett varv runt huset denna dag... Tänk dig då hur dåligt han skulle må av att åka bil, gå i en djuraffär för att sedan åka bil igen till Hundön och åka bil samt tunnelbana och buss för att komma hem igen... Han vill jättegärna följa med och göra saker, men han orkar inte.



Jag skulle aldrig sätta Diesel åt sidan, min blogg heter inte Dieselbabe utan anledning, och han kommer ALLTID att vara min första och bästa hund.

2010-06-27 @ 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0