Roadtrip

Igår åkte jag och Lovisa på en liten roadtrip till Bromma Zoomarknad. Då jag inte äger ett körkort som gäller bil (nej, traktor och moppe räknas inte) så var det Lovisa som körde. Jag hade mina tvivel gällande att jag skulle komma hem helskinnad, men det gjorde jag, hehe.

Skämt åsido; jag hittade inte det som jag sökte; ett kisskydd till Hippie. De var slut i hans storlek, de enda som fanns kvar var chihuahua-minismå eller GIGANTISKA. Det verkar som om alla djuraffärer har en tyst överenskommelse där de endast tar in storlekar som inte är så eftertraktade, men Hippies storlek kommer in igen om ungefär en vecka och det är ju jättebra då varken jag eller Hippie är hemma... Men men. Godis och leksaker i massor hittade jag i alla fall. Och trots att det blev rätt varmt med jacka och 4 hundar så lyckades vi rätt bra, eller vad tycker du Lovisa?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tycker vi var super ;) Bilkörningen funkade ju den med :P Mamma och jag var där idag igen... nu vet jag vilken väg vi skulle ha tagit... vi får ta den nästa gång ;) Kollade på kisskydd men din storlek hade inte kommit in :( Djuraffären som ska ha allt Haha ja kanske inte helt sant :P

2010-03-23 @ 23:45:43
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag tycker vi var super ;) Bilkörningen funkade ju den med :P Mamma och jag var där idag igen... nu vet jag vilken väg vi skulle ha tagit... vi får ta den nästa gång ;) Kollade på kisskydd men din storlek hade inte kommit in :( Djuraffären som ska ha allt Haha ja kanske inte helt sant :P

2010-03-23 @ 23:46:56
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, jo sant och vi kom ju hem helskinnade ;P Typiskt då, nej det verkar inte bättre faktiskt, de kanske ska ta och byta slogan, det finns väl ändå en lag på hur mycket man får ljuga när det kommer till marknadsföring :P

2010-03-25 @ 10:09:25
Postat av: lena Anja Nellie Kela

Hej var inne och kollade vad ni har för er. Vilka fina kort på Diesel. Min Anja blev 10 År nu så jag får hoppas att hon hänger med länge till. Du får ha en bra dag

Lena Anja Nellie Kela

2010-03-25 @ 12:09:01
Postat av: Sofia

Hej, vad kul, det händer saker här hela tiden, men det är jag som är lite seg på att uppdatera bara, så kolla gärna in igen :) Gud vad roligt, Diesel blir 5 den 28 maj och jag hoppas verkligen att han hänger med ett väldans bra tag till :)

2010-03-30 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0