Setterpolare

En tjej som jag pratat med tidigare kom in i butiken nyss. Eftersom jag har så himla dåligt minne (jag kände igen henne, men kunde inte placera henne) kände jag mig superdum, men hon fyllde i det som saknades.

Helt otroligt hade jag glömt att hennes föräldrar hade en irländsk setter de också, och hon hade med honom idag så hon gick gladeligen med på att ta in honom i butiken så att jag kunde få se honom. Han var såååå fin! Men jag tycker i och för sig att alla settrar är fina :)

Diesel tyckte att det var kul att se en kopia av sig själv, han har ju inte sett andra settrar på jättelänge, de är en bristvara här kan man ju säga... Hippie däremot tyckte att det var jättekonstigt, han visste inte om han skulle hälsa eller skälla på honom, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0