För mycket annat

Har märkt att det blivit för mycket annat i denna blogg... Inte bra med tanke på att detta faktiskt är en hundblogg och inget annat. Detta måste ändras på genast!

Igår åkte jag till Lovisas butik för att lämna lite saker som jag hade köpt till henne tidigare i veckan. Vovvarna fick stanna hemma då hon vaktade Honey som löper. Fick även träffa Steffi igen, Lovisas mammas nya tillskott. Hon är så otroligt liten att jag hela tiden känner att jag måste hålla koll på var jag sätter fötterna för annars så blir hon mosad. Hon är ju till och med mindre än Pixie, men det är väl inte så konstigt med tanke på att hon är en blandning mellan chihuahua och powder puff. Jag skulle ha tagit kort på henne, men det glömde jag såklart bort.

I övrigt så har det varit en vanlig vecka. Diesel skällde ut en av vakterna för de har så fula mossgröna uniformer och Hippie är sitt vanliga knäppa Hippie-jag.

Idag ska jag spendera hela dagen med att lyssna på Hollywood Undeads låt "Bullet" som jag inte kan få nog av, även om texten är lite deppig :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaaay Bullet är bäst X) :P

2011-08-29 @ 20:35:51
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0