Lucky Heart

Det blev ingen eftermiddag med Paola då himlen började se konstig ut... Vi får väl se hur vädret är i morgon, är det fint så kanske det blir något då. Dock verkar det som att jag dragit på mig en förkylning. Inte så konstigt då hela familjen varit förkyld så nu är det väl min tur... Det har inte brytit ut helt än, men jag nyser, har ont i halsen och snorar en del. Hoppas att det inte blir värre än så här...

Jag hängde med mamma och bror till Ikea istället. Hittade en söt blomma som heter "Lucky heart" och det är ju bra, vem behöver inte tur liksom, så vem vet, den kanske för lite tur med sig. Vi får hoppas på det i alla fall.


"Lucky heart"


"Vad är det som är så speciellt med den där blomman egentligen?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0