Tyst som en mus

Idag har Hippie uppfört sig exemplariskt i butiken. Har inte ens behövt sätta på honom anti skall-halsbandet, det räckte helt enkelt med att han visste att jag hade det med mig antar jag... Han har gruffat någon gång, men det är allt. Sedan har han till och med hälsat på en dobermann/schäfer/flat-hane på 6 år helt utan problem. Man såg att Hippie tyckte att han var lite läskig (tänk enorm dobermann), men han var självklart hur snäll som helst och brydde sig inte särskilt mycket om Hippie. Superbra med andra ord då svarta hanhundar brukar vara ett stort NEJ för Hippies del när vi är på jobbet. Han brukar vakta som satan då, men idag så gick det bra :)

Hippie ligger just nu helt däckad då det varit fullt upp med nya och gamla hundvänner. Själv fryser jag om händerna, de är som isbitar, fast fastighetsskötarna eller vad de ska föreställa säger att det är varmare i butiken nu. Bullshit säger jag...


Spanar


Dåsig...


Däckad

Kommentarer
Postat av: Fernanda

hihi jaaa jättefint, Luna-namnet alltså :) gillar också annorlunda namn. ååh Sailor Moon min vän!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0