"Choklad, choklad, choklad!"

När jag och Diesel gick av bussen imorse var det några personer som delade ut flygblad och nämnde något om gratis choklad eller liknande. Lyssnade inte så noga, men det som fastnade mest var att en av killarna var så glad, alltså typ äckligt glad, men av någon konstig anledning så kändes det inte som att jag behövde strypa honom för att få ett slut på hans äckliga gladhet utan det var rätt roligt. Kunde inte låta bli att skratta lite inombords åt hans "Gratis choklad! Choklad, choklad, choklad!"
 
Igår anmälde jag äntligen mig och Hippie till utställningen i Kista i januari. Hoppas att det inte var försent, de har ju ändå ett deltagartak på 60 ekipage liksom. Får hålla tummarna. Skulle det vara så att vi inte kommer med så är det ju uppenbarligen för att alla är rädda för att vi kommer sopa banan med dom. För vi äger. Alltid. Så det så :)
 
 
Haha, just det. Igår kväll när jag och Diesel gick från bussen såg vi först rådjuren som vi inte sett på en evighet. När jag tänkte se hur långt kameran på mobilen nådde så dök det upp en häst med ryttare också så där försvann det fototillfället. Hästen skrämde livet ur både rådjuren och Diesel. Feghunden. Undrar varför hästar i hagar inte är lika läskiga som hästar med ryttare.. Jaja..
 
Diesel är för övrigt överlycklig över att det är snö ute. Han kan ligga i snön på baksidan hur länge som helst och bara titta på alla småfåglar som flyger omkring samtidigt som han rullar sig till och från. Han påminner lite om Ferdinand i hans sätt att bara vara. Gulligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0