Long time, no see

Såååååååå, då var det ett bra tag sen jag skrev sist...
 
Julen har varit och imorgon är det nyårsafton. Jaha.
 
Juldagens eftermiddag spenderades med Diesel, Lovisa och Pixie då vi bestämde oss för att gå en långpromenad. Det var roligt, framför allt när Lovisa ramlade :P Vi tänkte ju inte på att det blir mörk fort så till och från var det rätt svårt att avgöra om vi faktiskt gick åt rätt håll eller inte, men hundarna var glada. Diesel fick gå lös typ 99 % av tiden så han var överlycklig och snön var ju perfekt också.
 
Nu däremot så har snön smält bort typ överallt och det är svinigt halt ute. Igår när snön på hustaken runt omkring oss smälte och rasade ner höll hundarna på att avlida av rädsla. De trodde tydligen att snön var efter dom eller något. Ungefär som för någon vecka sedan då Hippie fick för sig att grannens snögubbe var ute efter honom fast vi hade gått förbi den hundra gånger tidigare utan någon som helst reaktion. Men jag måste säga att han var extremt övertygande. När vi kom till hustrappan var jag i princip övertygad om att den skulle komma efter oss om jag inte fick upp dörren i tid... Det är inte bra att ha för vild fantasi..
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja det vore ju inte jag om jag inte trillar minst en gång ;) :P

2013-01-07 @ 23:08:10
URL: http://fairypixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0