Min hund är inte alls konstig..

Såå, då har man blivit av med den plötsliga städenergin då så här mitt i natten... Känns lite weird att fixa tvätten och städa mitt rum lite lätt vid den här tiden, men med bra musik så blir det perfa :)

Hundarna är som vanligt; Diesel ligger och snarkar, Pudel vaktar sitt rum, men kommer ner till och från för att se till att Hippie, sin odugliga undersåte, sköter sig och Hippie ja.. Han hittar konstiga saker över allt som tydligen är väldigt spännande, men samtidigt väldigt läskiga. Antar jag i alla fall eftersom han rycker till som om han blivit biten av något... Han är helt normal. Typ.

Bloggen samarbetar inte gällande bilder från i söndags, men jag vet att Lovisa har lagt upp några så det är bara att kika in hos fairypixie :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0