"Ett alternativt alternativt universum"



Så här såg Hippie ut i förmiddags på jobbet. Trött är bara förnamnet..

Vi sov över hos Lovisa till idag och jag antar att det blir mycket för hjärnan ibland. Men det är bara bra. Vi började kvällen med att åka till Coop Forum och handla middag. Jag vet inte vad som hade hänt med personalen, de verkade lite galna, men det kanske hade något med att det var fredag och lönedag samt att klockan var efter 21... Hur som helst.. Väl hos Lovisa käkade vi och såg på film. På filmschemat så stod kortfilmen från "Trassel" och "Nördprinsen" som hade haft premiär tidigare under kvällen. Sedan kunde vi ju inte låta bli att fortsätta titta på "High School of the Dead" och nu är det inte så många avsnitt kvar innan man får vänta på säsong 2. Spännande!

Själv var jag så trött idag att jag somnade i soffan en stund på eftermiddagen. Det var skönt och hade jag kunnat hade jag sovit huuuur länge som helst, men det fick jag ju inte.. Så nu ska jag ta ut hundarna en stund innan jag går och lägger mig på riktigt, klockan typ 21 på en lördag, som den gamlingen man är. Och imorgon är det sommartid, eller inatt då.. Jag vill inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0