Cdon visste i alla fall

Såå.. Diesels tripp uppför trappen i förrgår var endast för att han hade ont i magen, inte för sällskapet med andra ord, för efter att jag gått en sväng med honom skulle han minsann sova hos mamma och pappa... Men det var mysigt att dela säng med honom de få minutrarna ändå, det var ju ett tag sen sist (typ sådär 2-3 år) ♥

Ja, Cdon visste i alla fall att jag har namnsdag idag (tillsammans med alla andra Sofior, jag måste verkligen byta namn..) och var väldigt generösa, hela 50 spänn. Det är ändå 50 spänn mer än vad jag hade från början, kanske ska kolla efter lite roligt där :)

Imorgon ska jag och Pudel åka till Svanstippen så att han blir klippt på riktigt, han har ju gått och blivit rejält långhårig. Men det innebär tyvärr att jag ska gå upp tidigt på en av mina lediga dagar, inte kul, men sällskapet gör det nog värt det ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0