Långpromenad med skavsår

Om ni inte vet hur det känns att gå på långpromenad med skavsår så kan jag berätta: Det gör ont som fan!
 
Det var ju väldigt fint väder idag, vilket passade perfekt eftersom jag hade frågat Lovisa om hon ville gå på långpromenad med hundarna. Därför var det ännu värre att just jag skulle få skavsår på vägen. Bara för att jag hade fel strumpor på mig, grr... 
 
Men jag stod ut rätt länge ändå, trots att jag fick ge upp tidigare än vad jag hade tänkt mig. Hundarna hade det roligt i alla fall. De tyckte nog att det bästa var när de fick springa av sig ordentligt på golfbanan :) 
 
Eftersom Lovisa alltid är den som står för fotona så har jag bara ett. På Pudel faktiskt, då även han fick följa med :O 
 
Av någon konstig anledning envisas det med att  ligga istället för stå, men det är ändå ett väldigt fint kort :) 
 
Även Suki fick komma ut en sväng i det fina vädret. Hon blev väldigt glad när hon hittade några gräsplättar att hon gjorde några lyckoskutt. Dessa lyckoskutt fick mig att inse att det nog är dags för mig att investera i ett 3m Flexikoppel så att hon får lite mera utrymme för sina lyckoskutt :D 
 
Men...
Vilka skor ska jag ta på mig imorgon som inte skaver på mina skavsår...? :O 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0