"I'm simply one hell of a butler"

Det har varit lite mycket den senaste veckan. Eller ja, mycket och mycket, men lite körigt kan man väl säga. Hippie blev nämligen jättedålig i magen med både spya och diarre' som följd. Och om Hippie med stålmagen mår såpass dåligt, ja, då måste det vara något fel. Men tydligen så var det bara någon magsjuka av något slag och nu är det på bättringsvägen till slut. Även om han fortfarande fiser så man nästan tuppar av. Det är ett under att man inte förlorar medvetandet av stanken... 
 
Detta har dock inneburit att jag och Hippie sovit i soffan hos mamma och pappa. För att lättare kunna gå ut under natten. Så jag har haft lite dåligt samvete för att jag lämnat 'småtninisarna' ensamma så mycket. Men självklart har de klarat sig utmärkt själva, de har ju haft hö och vatten och jag har tittat till dom och städat ungefär varannan dag :) 
 
Nu har jag faktiskt två veckors semester framför mig. Vi får väl se hur vi spenderar den, hemma eller hos mamma och pappa. Lite både och gissar jag, då får jag en chans till att titta igenom alla serier jag har börjat titta på på Netflix, hehe :P Och förhoppningsvis så kan Suki flytta hem snart då jag nästan är klar med hennes inhägnad. Jag ska bara fixa ett plastgolv/en plastmatta först och självklart inreda lite :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0