Wohoo! Nose Work steg 2! Inte? Nehepp...

Den här dagen eller ja, kvällen var ju verkligen helt fantastisk!
 
Jag och Hippie mötte Lovisa, Pixie och Kessie vid tvärbanan i Alvik och så begav vi oss till den efterlängtade fortsättningskursen i Nose Work. Väl framme visar det sig att de har bytt datum på kursen och ändrat på hemsidan, men inte skickat ut en ny bekräftelse så vi hade helt enkelt åkt dit i onödan. Det var bara att åka hemåt igen, rättare sagt hem till Lovisa för att käka tacos, för helt plötsligt så hade man en massa tid att slå ihjäl :) 
 
Väl där ska Lovisa städa hos kaninerna och upptäcker att 4 av 8 ungar i en kull har dött bara sådär :( 
 
Och när jag och Hippie åkt hem och tar hissen upp till lägenheten så blir vi i princip anfallna av en galen terrier som av någon konstig anledning får gå in i hissen med 2m koppel tillgodo av sin matte som liksom resten av alla typ 200 lägenhetsinnehavarna i detta hus INTE HAR NÅGOT HISSVETT och som troligtvis blev tappad som liten! 
 
Andas... 
 
Och då tog jag inte med att jag bara har 200kr på kontot och det är dag 2 (nu 3) på maj månad och att Olivia fortfarande är förkyld...
 
Avslutar med något positivt; Olivia har hittat ännu ett perfekt ställe att sova på:
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0