2 + 2 = 4

För ca 2 veckor sedan fick vi lite "tillökning" i familjen. Då flyttade nämligen två marsvinshonor hem till oss ☺
De är ungefär lika gamla som mina tjejer och har kommit riktigt bra in i flocken och i allt som händer här hemma. Doris (långhår) och Boris (virvel) vågar mer och mer för var dag som går och är numera lika ivriga vid grönsakstajm på kvällen som Shakira och Rihanna. Jag har ännu inte kommit på passande namn till de små grisarna, men jag har några på g 😉
 
Här är lite bilder på alla tjejer tillsammans när de är ute på upptäcksfärd på golvet, något de får göra minst en gång i veckan 😀
 
Fr vänster: Rihanna, Boris, Doris och Shakira 
 
Boris och Rihanna vågar sig på egna äventyr! 
 
Doris och främst Shakira blev riktigt förtjust i Fazer 
 
Äppelgrenar är mums tycker Rihanna
 
Jag hoppas att de kommer fortsätta att trivas hos oss och att vi får många år tillsammans ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0