Olivias favoritleksak och... lakritsyoghurt?!

Har ju skrivit om hennes favoritleksak/-er tidigare, men måste såklart göra det igen.
Jag trodde att hon hade tappat bort de 3 som jag gett henne. Nummer 4 ligger på ett säkert ställe och där vill jag att den ska vara ett tag till ;P Snacka om att jag blev förvånad när hon helt plötsligt hoppade upp i sängen med den en kväll, superlycklig av att ha hittat den igen! 
 
Den är min! 
 
Min, min, min! 
 
Fina tjejen <3 
 
<3 Vacker <3 
 
Och jag hittade minsann lakritsyoghurt på Coop, haha.
Jag var ju bara tvungen att köpa och otroligt nog så smakade den faktiskt riktigt gott! 
 
Ett tips om du gillar lakrits! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0