Påsken 2017

I torsdags kväll kom Geisha hem till oss för att stanna i några dagar.
Med sina knappa 2kg ser hon inte ut att kunna göra en fluga illa, men hon kan minsann! Hon tyckte att Hippie var uppkäftig, katterna var för närgångna och min lägenhet var för liten, men vi gjorde det bästa av situationen och sov över en massa hos Lovisa för att underlätta för alla. Men hon är ju en riktig charmig liten tjej <3 
 
Upptagen huvudkudde, tur att man har några stycken ;) 
 
Väntar på tunnelbanan i kvällskylan
 
Här kan man se allt 
 
Pixie och Kessie fungerade ihop med Geisha utan problem, dock var Kessie lite avundsjuk på att Geisha var så nära mig hela tiden, haha. 
 
Borta bra, men hemma bäst tycker Hippie <3 
 
Påskafton spenderades hos Lovisas familj med riktigt god mat. En promenad på golfbanan blev det såklart också vilket var uppskattat :) 
 
"Där matte är, är jag!"
 
"Här känns som en bra plats att hålla koll på saker och ting"
 
"Jag är där du är, matte" 
 
Det var några riktigt trötta vovvar som somnade gott när vi kom hem till Lovisa senare på kvällen:
 
Zzz
 
Väck inte den björn som sover ;) 
 
Zzz
 
Zzz
 
Påskdagen spenderades görandes ingenting innan vi åkte hem till katterna igen. Tanken var ju att vi skulle ha gått vår långpromenad, men det dåliga vädret gjorde det inte direkt så lockande..
Och på måndagen fick Geisha åka hem igen. Den som återtog sin plats i sängen var Olivia som skulle ligga nära och spinna för fullt, det var knappt att jag kunde somna, gullisen <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0