Semester!

Woop woop, nu har jag semester i 3 veckor! 
 
Det firades med att ta hem Kessie för några dagar 😀
Liiite krångligt med tre hundar eftersom jag bor i ett hus med 297 idioter som inte låter en gå ur hissen innan de stiger på och som inte har något vett att flytta på sig oavsett om man går ensam eller inte 😑 Vilken tur att jag kan använda Kessie som "människoflyttare" 😉 Det verkar dock som att de flesta också har semester, men till skillnad från mig inte spenderar sin semester hemma så det löser sig på ett eller annat sätt 😜
 
 
Några som var glada över att få vara tillsammans i några dagar var dessa två som lekte tills de däckade igår kväll 😍
 
Planen för de närmaste dagarna är tyvärr städning, städning och åter städning 😣 Men det måste såklart göras 😕 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0