Vänner för livet

Hos oss är alla djuren vänner. Katterna visar tydligt att de älskar Hippie sååå mycket, framför allt Olivia, och det är så sjukt gulligt! Jag vet att jag har skrivit om detta jättemånga gånger tidigare, men man kan ju inte låta bli, titta bara ❤
 
Hippie låg ensam i soffan och så kan vi inte ha det! Olivia to the rescue:
 
🐶+🐱=😍
 
💞
 
Winnie kände för lite nya vänner och vad passar bättre än ett gäng kaninungar? 😉 Hennes nya crew:
 
😍
 
Ibland kan man behöva lite sällskap och lite tvättning när man ändå ligger på badrumsgolvet, Olivia fixar: 
 
💕
 
Det är bra att ha någon som vakar över en så man inte hittar på sattyg, Olivia är bossen:
 
👀
 
Ibland kan det vara skönt att ligga nära sin "storebror":
 
💞
 
Dessa två kommer växa upp och vara varandras bästa vänner:
 
Och jag behöver inte oroa mig för att Queenie kommer bli ensam sen när Hippie inte finns längre 😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0