Bullet Journal - Here I Come!

Jag hakar på Bullet Journal-trenden! Varför inte liksom? 
Jag älskar att klottra/rita/färglägga och jag har redan pennor till förbannelse. Men pennor är som bajspåsar - man kan aldrig ha för många 😜
 
Då jag gillar struktur och inte vill börja på något när året snart är slut (japp, det är snart jul, deal with it) så hade jag tänkt vänta med att börja "på riktigt" till januari nästa år. Men nu börjar planer för de sista månaderna av 2017 ta form och då vill jag helt enkelt inte vänta längre. Och eftersom jag aldrig gör något halvhjärtat så har jag hittat den perfekta boken för mig och alltså beställt inte bara en utan tre stycken. "If you´re going, go big" som Eve i The Morganville Vampires säger. Ett favoritcitat och favoritbokserie obviously. 
 
Mina perfekta böcker!
 
Jag väntar även på en beställning med lite gott och blandat till allt mitt pyssel. Jag väntar med spänning och hoppas att det dyker upp i början på denna vecka! Den som väntar på något gott heter det ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0