Mr. B testar "Deodo - deodorantpulver"



Vad: Jag och Mr. B har testat "Deodo" som är en sorts deodorantpulver man strör i botten på smådjursburar för att det inte ska lukta så illa. Just den som jag har testat är med äppeldoft.

Pris: ca 70-80 kr.

Hypotes: Jag var lite fundersam om det verkligen skulle fungera, men eftersom jag har en sådan känslig familj, som känner dofter från mr.B fast buren är nystädad, så tänkte jag att man ändå kunde testa och se hur det går.

Resultat: Jag har använt pulvret nu i flera veckor och jag tycker att det fungerar rätt bra.

Slutsats: Jag rekommenderar dedorantpulvret "Deodo" då det verkar fungera. Däremot har jag inte fått några kommentarer från familjen, men jag är positiv till det i alla fall. Burken ser rätt liten ut, men pulvret räcker väldigt länge då man bara ska strö ut det tunt på botten och den är därmed värd sitt pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0