14 dagar

Om 14 dagar är det dags för blandisutställningen i Enköping. Jag börjar faktislt bli lite nervös nu, framför allt eftersom jag inte har valt halsband till Hippie ännu...

Nu har det även blivit superkallt ute så jag tycker lite synd om Hippie (som för en gångs skulle inte svettas i sin päls) för att han ska klippas snart. Jag ska ta och sy om ett av Diesels gamla tunnare vintertäcken till Hippie. Då slipper han i alla fall frysa arslet av sig utan att behöva använda sitt riktiga vintertäcke.

För övrigt så tror jag att min dator är död så jag sitter på jobbet och skriver detta inlägg. Jag hoppas att datorn återhämtar sig, men vi får se hur det går med det. Jag hann i alla fall rädda mina bilder den här gången. Det är alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0