Skrattfnatt

I lördags gick jag, Paola, Josse, Alma och Simon på bio. Den sista "Harry Potter" blev det. Den var bra, men det känns lite konstigt att det just var den sista filmen, inget mer Harry Potta med andra ord. Känns lite tråkigt faktiskt även om jag inte är ett riktigt Harry Potter-fan...

Efter det så åkte jag och Paola hem till henne och gick ut med Baloo och Rocky eftersom det var en så fin kväll. Sedan så pratade vi mest nästan hela natten och garvade så att vi dog flera gånger om. Vi hade det verkligen askul och tydligen så asgarvade jag i sömnen också, vilket jag(vad jag vet) aldrig gjort förut.

På söndagen åkte vi till Kista en snabbis och sedan åkte jag hem till vovvarna.

Idag var det jobb. Diesel fick följa med då han hade ont i magen. Han lät som en luftmadrass med hål i till och från, men han var relativt nöjd med att få följa med ändå. SOm tur var så jobbade jag inte särskilt länge. När vi kom hem så blev Hippie helt galen och sprang fram och tillbaka och skulle busa och hoppa på både mig och Diesel så jag har säkert fått en massa nya blåmärken på benen. Tack Hippie.

Jag är ledig imorgon och på onsdag samt  i helgen. Det känns väldigt najs. Ska försöka ta mig till Lovisa imorn eller på onsdag, men jag har inte bestämt mig än när.. Får se imorgon om jag orkar åka någonstans.
På söndag tänkte jag dra med mig vovvarna till Hundöarna i alla fall så de får springa av sig lite. Hippies klo har äntligen läkt helt tror jag, det är så svårt att se eftersom pälsen har vuxit efter att han blev sövd och rakad och pulpan är så liten...

Vet att jag skriver detta väldigt ofta, men jag ska verkligen försöka använda min kamera mer.

Kommentarer
Postat av: Paola

tirate un paso! :D

2011-08-08 @ 22:15:50
Postat av: Sofia

Hahahaha!

2011-08-10 @ 17:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0