Glass!

Jag är supersugen på glass!

Inte världens roligaste väder idag. Det är lite weird, nu ser det ut som att det ska börja regna när som helst, men för en sekund sedan sken solen... Blåser gör det också...

Hippie är jättenervös, Diesel fick följa med till jobbet igår, vilket resulterade i en helt galen Hippie när vi kom hem igen. Han sprang fram och tillbaka i säkert 10 minuter mellan mig och Diesel för att sen följa med mig upp när jag skulle lämna gräs som jag plockat till mr.B och sedan självklart följa med mig ner igen... Helt galen.. Nu är han nervös för att han tror att jag inte kommer ta med honom idag.
 Men han ska få följa med. Han kommer säkert ångra sig senare för jag ska korta ner hans frisyr över nacken lite, den har växt som bara den så jag ska helt enkelt klippa till den lite. Det hade självklart varit enklare om jag inte tappat bort min braiga raka sax, men jag får ta och klippa ner den lite i taget med effileringssaxen istället. Funderar faktiskt på att införskaffa mig en lite mer"riktig" rak sax, men det gäller ju att jag hittar någon som jag gillar och som inte kostar allt för mycket. Men jag lär inte få min lön förrän nästavecka eller liknande så jag får helt enkelt vänta några dagar...

För övrigt så fick jag nästan tvinga Diesel att äta sin mat idag. Det är nämligen heeeelt slut på solrosolja här hemma vilket han tydligen kräver nuför tiden. En liten påminnelse till mig själv: KÖP MER SOLROSOLJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0