Valborg

Igår efter jobbet blev det att jag skyndade mig för att möta upp Alma med flera för lite valborgsfirande. Ursprungligen så skulle vi vara utomhus, men det var så otroligt kallt så vi hamnade hemma hos Victor. Fast alla var skittrötta och alla åkte hem ganska tidigt så hade vi skitkul. Eller ja, jag kan ju inte tala för alla, men jag hade skitkul i alla fall :) På pendeln hem tillsammans med Alma och Simon blev det slagsmål. Såg inte så mycket (och brydde mig inte så värst heller), men det såg ut som ett gäng fjortisar...
När jag kom hem stod Hippie i fönstret och väntade på mig. Först när jag vinkade åt honom insåg han att det var jag och kom dundrandes nerför trappan som ett gäng elefanter. Det är ju ett under att han inte bryter ett ben eller två på vägen ner. Det hade inte förvånat mig, så skadedrabbad han verkar vara...

Idag är det jobb igen. Men då jag egentligen inte skulle ha jobbat idag så är jag ledig imorgon, vilket är skitbra för då ska jag och Paola åka och köpa fler fiskar :) "Jag är jättebra på att se könskillnaden, jag har ju gjort det här några gånger" - My ass, med tanke på att det blev 4 hanar och 1 hona när vi egentligen skulle få 1 hane och 4 honor.... Men men, vi får väl se hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0