"Det går bra nu"

Diesels mage verkar må prima. Han äter Stomaxpulver blandat i vatten och slutligen ner i maten två gånger om dagen och han verkligen SVULLAR sin mat. Har även testa att hälla lite vatten på hans lunch och servera den på en gång (han har fan inte tid och vänta på att fodret ska suga upp vattnet heller) och då slinker allt ner också.
Idag stod faktiskt både Hippie och Pudel och tittade så bedjande på mig när Diesel fick sin frukost att jag faktiskt testade att ge även dom Stomax. Kan ni tänka er att båda verkligen slickade skålarna?? Hippie som brukar hata Stomax i vanliga fall och Pudel som absolut inte är en hund som slickar skålen... De är bra konstiga vovvarna.

Imorgon är jag ledig. Det behövs för jag är fan förkyld; ont i halsen, huvudet och hostar till och från gör jag. Jag orkar knappt gå upp för trappen liksom... Inte okej, men jag hoppas att den lediga morgondagen hjälper lite i alla fall. Då ska jag dra med mig Diesel (kör lite "varannan dag"- stuk den här veckan) till Lovisa en sväng på eftermiddagen för Hippie fick följa med till jobbet idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0