Helgens händelser

I fredags kväll åkte jag och mamma först till Bromma blocks där jag köpte "Körkortsboken 20" och självklart lite andra böcker också, jag kan ju inte gå in i en bokaffär och bara köpa en bok liksom. Sedan köpte jag en försenad födelsedagspresent till Amanda på Panduro Hobby. Jag ääälskar Panduro Hobby!

Kvällen fortsatte till Ikea där jag hittade en perfekt "bokhylla" som mr. B:s bur numera står på. Fick kämpa rejält för att få ihop den (jäkla Ikea-skit) samt sätta hjul på den så att jag kan flytta den, men det var värt det. Mr B har kommit högre upp och verkar trivas. Enda nackdelen är ju att han inte kan hälsa på hundarna genom gallret.. Men det kan jag ju hjälpa honom med :)

I söndags träffade jag Paola med Baloo. Geischa fick också hänga med de stora pojkarna :) De busade rätt mycket. Geischa skrämde livet ur Diesel fast hon är så liten, hihi, min hund är en FEGIS!! ♥
De fick även leka med en rottistik, men Diesel tyckte inte om henne. Hippie tyckte att hon var rolig ett tag, men sedan var det nära att det blev slagsmål. De lekte ju inte på samma sätt.

När vi kom hem så fick Hippie duscha eftersom han hade spenderat den mesta tiden i rastgården med att rulla sig i lera... Sedan så följde jag och Diesel med Amanda och Pudel på en längre promenad. Dagens händelser resulterade i väldigt trötta, men nöjda hundar :D

Bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0