Det gick fort

Beställde om mina böcker och la till 2 filmer från Cdon i typ söndags och gissa vad som kom fram igår? Jo filmerna hade de skickat i alla fall! Och fort som fan gick det så igår kväll firades det med att titta på "The Hunger Games" som typ alla förutom jag redan har sett på bio dårå, men jag har läst alla 3 böckerna så mig gör det ingenting. Filmen var väldigt bra, men håller ändå fast vid att böckerna är mycket bättre. Man missar en del ändå relevanta saker om man inte läst boken. Men jag ska se de två andra filmerna sen också :)

Att filmen skulle vara brutal för en 7åring håller jag absolut inte med om, däremot kan jag tänka mig att de inte direkt skulle fatta något av den och bli rätt uttråkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0