<3 Suki på nya äventyr <3

Japp, i morse åkte Suki till sitt nya hem nere i Skåne. Jag kommer sakna henne jättemycket, men jag vet att hon kommer få det bra där nere och det är ändå huvudsaken. Jag önskar att jag hade bott så att jag kunde ha henne kvar, men så är ju tyvärr inte fallet... Lycka till min Kaosprinsessa <3
 
Hur som helst så åker flera av kaninungarna på sina egna äventyr de med. De blir ju 10 veckor på söndag :D Sedan är det bara två finingar som inte har egna hem än; Ichigo och Akiko, båda väldigt trevliga och härliga :)  
Så i går kväll fick de dela på två vegetabiliska igelkottar (väldigt bra till hundar som är känsliga/allergiska mot vissa proteiner). Suki var den enda som uppskattade dom, kaninungarna är även i dag lite fundersamma över den igelkott som Suki lämnade kvar, men de äter nog upp den till slut :) 
 
 Här kommer lite bilder från igår kväll:
 
Suki får klorna klippta
 
Färdigt :)
Mums!
Ibland måste man vila :)
Fina Ichigo (Jordgubbe på japanska) som fortfarande är till salu <3
Ichigo är lite nyfiken, men inte helt övertygad om att igelkotten är ätbar. gullisen!
Fina Toya som åker till sitt nya hem ikväll, lycka till persika (Toya = Persika på japanska) :)
 
Tyvärr så gör inte min mobilkamera dessa gullungar rättvisa, de är mycket finare i verkligheten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0