Winnie och Olivia 1 år 20/11 och 3/12 2016

Olivia blev 1 år i lördags :D Grattis till dig, min fina kisse <3
 
 
Eftersom Winnie inte blev ordentligt firad under hennes födelsedag (jag var ju så upptagen med att vara nervös för utställningen, haha) så firades deras födelsedagar tillsammans i lördags :D
Det innebar självklart en ny leksak; en prasselmatta med en boll inuti som var helt otroligt uppskattad! De lekte med den hur länge som helst och den är fortfarande riktigt rolig :) 
 
Söndagens extra goda frukost i sann födelsedagsanda bestod av hel tonfiskfilé med fisksås från Applaws. Tjejerna fick dela på en och Hippie fick en hel såklart ;P Olivia tryckte i sig sin bit på stört medan Winnie tyckte att konsistensen var lite konstig och åt den lite mer försiktigt, men uppskattad var den ändå <3 Jag behöver väl knappast nämna att Hippie slukade sin på 5 röda. Tyckte faktiskt att han liknade Scooby Doo, han liksom "sög" i sig maten, haha. 
 
Bus med nya leksaken <3
 
Superkul <3 
 
Nu är båda mina flickor 1 år gamla. Tiden har gått jättefort och den 27:e februari är det exakt 1 år sedan jag hämtade hem dom <3 Jag kunde inte ha valt bättre katter alltså <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0