Generöst med påskgodis - bättre sent än aldrig

När jag och Hippie var hos mamma och pappa i helgen fick jag även med mitt påskgodis som jag inte kunde hämta förrän nu så här en vecka senare.
Jag blev lite nervös för när någon säger "påskgodis" ser jag bara en massa äckligt godis framför mig, haha. Ni vet skumkycklingar (eller valfri annan figur i skum...), ägg med äcklig fyllning, ägg utan äcklig fyllning (men lika äckliga ändå)... Ja, ni fattar. Påskgodis är iiinte riktigt min grej om man säger så...
Men att jag och Lovisa har börjat vår "inget gott what so ever - fast med många loop holes" igen gör ju inte saken bättre, för då funkar ju godisgrejen bara om man blir bjuden, men man vill ju bli bjuden på gott godis om ni förstår vad jag menar 😜
 
Vilken tur att mina föräldrar, förlåt, mamma menar jag (för jag gissar på att det är hon som handlat 😉), känner mig såpass att jag inte fick något äckligt godis alls. Wiiie!
I alla fall vad det såg ut som, har inte öppnat grejerna än, men så här ser det ut i alla fall: 
 
Mums 😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0