Fullt ös, medvetslös!

I torsdags var jag ledig så då åkte vi över till mamma och pappa för att klippa Pudel inför hans kastrering på fredagen. Efter mycket om och men (och ett hack i örat då han inte satt still) så blev han klar. Helt pälslös denna gång då han blir så tovig... Men det är ju skönt att slippa all päls när det är så varmt ute ändå ☺
 
Fredagen innebar extra jobb för mig så på torsdagskvällen åkte jag över till Lovisa då hon skulle passa Queenie åt mig 😘 Kessie och Queenie har verkligen hittat varandra så Queenie blir väl omhändertagen där. Hon får även lära sig att umgås med kaniner och kaninungar vilket jag tycker är en bra erfarenhet.
Efter fredagens jobb åkte jag och Hippie tillbaka till Lovisa och sov över.
 
Lördagens plan var att åka till Brostugan, men ingen av oss mådde särskilt bra (funderar på om jag kommer bli förkyld...) så vi struntade i det. Det blev lite balkonghäng för hundarnas del istället ☺
Det kommer ju fler tillfällen och så fort Queenie har vuxit lite till så blir det premiär på Hundön för hennes del också ☺
 
 
 
 
Söndagen innebar jobb för mig igen och Lovisa är sååå snäll som ställer upp som valpvakt när jag jobbar helg. Hennes lediga dag och allt 💞 Efter jobbet åkte vi till Lovisa för att äta tacos och hon överraskade mig med en rakad Queenie!
 
Söt eller vad? 😍
 
Eftersom Queenie tycker att värmen är så jobbig så hade jag pratat om att raka henne till veckan, men nu behöver jag inte det för det är redan fixat 😍 Tack än en gång 😘
 
Måndag innebär att jag ska åka över med Queenie till Lovisas jobb imorgon och på tisdag då jag inte kommer kunna gå ut med henne efter kl.16 och jag inte vill att det ska ta hur lång tid som helst för henne att bli rumsren 😉 Det är mycket tid som går åt till detta, men det är så det får bli helt enkelt. Och hon växer ju upp (tack gode gud 😂). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0