"Jag ska lära dig allt jag kan"

Hippie är ju en riktigt cool vovve och kan lära en valp, i detta fall Queenie, en massa bra saker som tex.:
  • Hur man bryr sig så sjukt lite om människor runt omkring en (om de inte har mat i händerna alltså..) 😒
  • Hur man åker vilket färdmedel som helst lugn som en filbunke 🚈🚍🚗
  • Hur man tigger mat och godis 🍬🍗
  • Hur man bäst spenderar sin tid på jobbet (dvs. sovande, snarkningar inkluderade) 😴
Han är dock inte riktigt övertygad om att hon ska stanna utan hoppas i hemlighet att hon ska försvinna så att han får lugn och ro igen. Jag är övertygad om att han kommer ändra sig ju äldre och mindre valpig hon blir... Jag tror också att Hippie kommer röra sig lite mer nu och fortsätta att gå ner i vikt! 
 
 
Härom kvällen släppte jag ut båda i butiken efter stängning och Hippie ville faktiskt busa med henne en stund. De har även börjat sova nära varandra när de är på jobbet så det går framåt. Sakta, men säkert ☺
 
 
På en vecka har Hippie redan visat henne:
  • Hur man äter gräs 🍀
  • Hur man rullar sig i gräs på bästa sätt 🌿
  • Att man håller sig borta när Hippie fått något ätbart 😠
  • Hur man går upp och ner (typ) i trappor 😅
  • Hur man går in i porten och i hissen 🏠
  • Och att det kan vara okej att mysa om man är på jobbet 😘
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0