Lycka till Kelvin, Lemmy & Lennon

Jag har ju letat efter ett nytt hem till bröderna och även till Kelvin eftersom Glenn gick bort i fredags... 
 
I tisdags kväll kom det en pappa och son för att titta på bröderna. De fick även titta på Kelvin och fastnade för alla tre. Kelvin kommer få en ny kompis i deras marsvin som också mist sin vän och bröderna kommer få fortsätta att bo tillsammans. De kommer få spendera sommaren ute på gräsmattan och bo stort inne.
Ett perfekt hem till tre perfekta killar!
 
💞
 
💞
 
Lycka till i ert nya hem, mina vänner! 
 
PS. Jag måste säga att Mia som föder upp marsvin under namnet Confetti´s föder upp riktigt, riktigt trevliga och härliga marsvin. Jag rekommenderar henne varmt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0