Välkommen hem Queenie!

När jag passade lilla Geisha för några månader sedan så började jag fundera på om det inte var dags med en till hund trots allt. Men en valp då det skulle underlätta för Hippie att kunna vara "The Big Boss"😎
 
Efter mycket letande så hittade jag en valp som jag fastnade för, både rasmässigt och utseendemässigt. Och nu har hon varit hos oss i en vecka redan 😍
 
Säg hej till Queenie! 
 
😇
 
Hon är en blandras med raserna Pudel, Powder Puff och Papillon och född 2017-04-14.
Hon är även min första tik (om man bortser från min bonushund Kessie) så det ska bli spännande 😀
 
Queenie är en rolig liten valp som även råkar vara världens största drama queen hundvärlden någonsin skådat...
Jag hoppas att hon växer ifrån det om man säger så 😜 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0