Fazer - En riktig Tiny-kopia!

Jag passar sötnosen Fazer ett tag framöver 😘
Katterna är sjukt imponerade då det var ett tag sedan jag passade Juno, men Fazer är ascool och behandlar dom som luft 😂
 
Han fick inte en så stor bur, men den står öppen när jag är hemma för att han ska kunna skutta runt och aktivera sig själv. Han är helt orädd och nyfiken, vilket är jätteroligt. Han påminner väldigt mycket om Tiny och Juno, det som skiljer är att han inte lyssnar till sitt namn eller pussar på mig 😕 Men man kan inte få allt 😜
 
Idolen och Stalkern 😜
 
Han vet precis var buren står någonstans och han tycker att burlivet är okej både under natten och när jag inte är hemma. Han är helt enkelt en okomplicerad kille. Fazer har även hälsat på marsvinstjejerna och Rihanna tyckte att han var en riktig snygging 😉 Fazer har även fattat att han kan hoppa in hos Bror & Brorsan och utforska inne hos dom. Även mot dom är han världens snällaste 💞
 
Ibland måste han vila och då gör han det framför buren eller under vardagsrumsbordet 😉
 
Ruuuumpaaaaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0