Hundön, pizza, sorgliga filmer och helkonstigt väder

I söndags eftermiddag åkte jag och Lovisa till Hundön med vovvarna för lite motion. Motion för hundarnas del alltså 😜 När hundarna var nöjda och det började bli lite väl kallt så åkte vi hem till mig och käkade pizza. Lovisa hjälpte mig att skrapa tänderna på katterna samt att ta kort på marsvinsbrorsorna. Fast det var lättare sagt än gjort, båda grejerna alltså, haha. Men är man envis så är man 😉
 
Jag har nämligen bestämt mig för att försöka hitta ett nytt hem till brorsorna. De är ju så otroligt sociala och jag känner att de inte får den uppmärksamhet de förtjänar då jag har flera djur liksom. Vi får se om jag hittar ett passande hem för dom, annars får de såklart stanna ❤
 
 
I måndags eftermiddag åkte jag och Hippie hem till Lovisa för att käka. Tacos blev det såklart 😜 Vi tittade även på "A Dog´s Purpose" som var sååå bra och sååå sorglig! Jag kramade om Hippie lite extra om man säger så 💞
 
Idag, tisdag, var det extremt konstigt väder ute... Jag och Hippie gick dagens första promenad i hagel. Vilken tur att man har världens coolaste hund som struntar så fullkomligt i vädret, haha!
När vi gick till jobbet någon timma senare var det bättre väder igen... Jag som trodde att jag har beslutsångest liksom 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0