Kessiepassning, fest och filmkväll

Fredag
 
Lovisa kom över till butiken och lämnade Kessie innan hom åkte vidare till hennes föräldrar.
Hon och hennes mamma skulle nämligen åka på öppet hus som en leverantör hade och då skulle jag passa Kessie helt enkelt.  Eftersom jag även skulle kolla till alla kaniner och kaninungar under lördagen så åkte vi hem till Lovisa direkt efter jobbet och sov över. Jag passade även på att titta klart på  ❤ Goblin ❤ innan det var dags att sova. 
 
Lördag
 
När jag vaknade på morgonen så låg Hippie och Kessie fortfarande och snarkade. Myshundar 💞
 
😍
 
Efter att ha gett alla kaniner hö och vatten samt kollat att alla mådde bra så åkte jag och hundarna hemåt igen. Hemma städade jag lite innan det var dags för mig att fixa mig och åka vidare till mamma och pappa. Hundarna fick stanna hemma då vi och Pudel var bortbjudna på födelsedagsfest hos en av kusinerna på pappas sida.
 
Förutom mina fastrar som jag såg för några veckor sedan så hade jag inte sett de andra sedan farmors begravning tror jag och det är några år sedan nu... Och eftersom alla "social skills" jag har används till mitt jobb så känner jag mig alltid en aning lost under såna här tillställnigar eller vad man säger. Men maten var supergod. framför allt salladen! Jag blir hungrig bara jag tänker på den, haha. Mums! 
Efter att ha stannat alldeles för länge så åkte jag hem till hundarna igen så att de fick komma ut på en sista promenad innan sovdags. 
 
Söndag
 
Söndag innebar jobb så det var bara att dra med sig vovvarna och åka till jobbet. 
 
😎
 
Efter jobbet möttes jag och Lovisa upp så att vi kunde handla och åka hem till henne. Jag skulle nämligen hjälpa henne att ta kort på kaninungarna, men det slutade med att vi käkade middag och fortsatte vårt "Pirates"-maraton inför den senaste filmen som har biopremiär snart. Jag fick även veta att jag skulle ha gillat ena föreläsnigen som var på öppna huset de var på. Typiskt 😞 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0