R.I.P Glenn (m vitt) 20100422-20170526

Min fina, fina kämpe Glenn hann fylla 7 år innan han fick göra mina änglar sällskap i fredags 😞
 
Jag såg att han mådde dåligt på morgonen, hans mage var helt uppsvälld, så jag satt med honom en stund. Han sa inte ett ljud i min famn, vilket var ett tydligt tecken på att han mådde dåligt...
Eftersom jag inte hade någon Minifom hemma (som egentligen alla marsvinsägare borde ha!) så bestämde jag mig för att köpa det före jobbet och ge honom det när jag kom hem. Tyvärr kom jag inte på tanken att jag hade kunnat ta med honom till jobbet för att kunna ge honom Minifom på en gång, vilket jag kommer klandra mig själv för för alltid, för då hade han kanske klarat sig... För när jag väl slutat jobbet och skyndat mig hem så hade han redan gått bort 😭
 
Denna händelse gör att jag kommer lägga marsvin på hyllan ett tag och Kelvin kommer att söka efter ett nytt hem för att få en ny kompis. Jag är tyvärr inte så peppad på att skaffa fler utan jag ska fokusera på de jag har kvar.
 
💞
 
Fina Glenn
1,5 år fick du hos mig i alla fall och jag hoppas att du hade det bra hos mig.
Jag hoppas att du inte led, men i himlen finns ingen smärta, inga dåliga klor och en massa kompisar.
Jag vet att man inte ska ha favoriter, men du var helt klart en, min lilla krigare.
Väl kämpat, min vän. Väl kämpat ❤
 
Sista bilden på Glenn med Kelvin i bakgrunden 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0