Med Diesel på Féline House

I tisdags var det Diesels tur att följa med mig till Vällingby.

På busshållsplatsen mötte vi en löptik av pitbull blandning som var jättesöt. Diesel blev ju självklart kär direkt. Han tycker att det är något speciellt med pitbull blandningar och att hon löpte var ju extra roligt. 

På bussen mötte vi Lovisa som hade med både Pixie och Woodie, men Diesel var mer intresserad av löptiken så han upptäckte inte dem förrän mycket senare.

Jag hjälpte Lovisa att öppna butiken och sedan fick vi packa upp en massa varor som hade kommit. Diesel tyckte att det var lite jobbigt då han är så stor och vi fick klättra över honom hela tiden, men till slut brydde han sig inte längre, inte ens när jag råkade tappa scannern på honom när han sov nedanför kassan. Stackaren...

Efter provjobbandet åkte jag hem och lämnade Diesel för att ta mig till jobbet där jag och Alma hade det riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0