Äckligt!

Igår kväll kom familjen hem från deras bilsemester runt lite var stans. Det blerv jag lite besviken över för jag hade hoppats på att de skulle komma först på fredag, men det blir ju aldrig som man tänkt sig...

Idag var det Reitan på morgonen. Hade lovat Alma att dyka up vid 8 prick så jag fick helt enkelt pallra mig upp vid 6, det var inte roligt. En annan sak som inte heller var roligt var att jag självklart glömde min bok som jag skulle läsa på väg till jobbet hemma på köksbordet. Smart liksom så jag hade det extremt tråkigt på vägen dit. Inte hade jag laddat mp3 spelaren heller så jag var rätt deprimerad... 
På jobbet var det okej, satt och skrev ut en massa papper i princip hela dagen. Sedan blev det lunch; pizza. Det var gott, framför allt då jag var extremt hungrig. 
Sedan fick jag extremt bråttom när klockan blev 14. Skulle ju börja  butiken klockan 16 så jag hade inte så lång tid på mig. 

Väl hemma fick jag beslutsångest då jag inte kunde bestämma mig för vem av hundarna jag skulle ta med mig, familjen erbjöd sig att passa den som jag valde att lämna hemma. Men jag kunde inte välja för båda ville ju följa med mig och såg så förväntansfulla ut så jag tog helt enkelt med mig båda och jag hann med rätt bra marginal också!

Stackars Diesel har en bit av ena trampdynan full med tuggummi som har fastnat då någon helt enkelt slängt det på marken. Det tycker jag är extremt äckligt!!!! Och sedan är det väldigt synd om Diesel som måste stå ut med det tills vi kommer hem då jag inte får bort det med sax i butiken. Det gör mig enormt irriterad då det är så svårt för vissa att inte använda soptunnor för sådant som tuggummi.Men av alla djur som bebott denna planet är ju människan helt klart den äckligaste, i alla fall om man frågar mig.

Lilla Hippie vill bara att jag ska bära honom hela tiden, vilket jag i och för sig tycker är gulligt trots att han inte väger lika lite som när han var yngre, men jag har ingen aning om varför han betéer sig så. Jag tror inte att han fryser så det är väl bara något han har fått för sig helt enkelt.. Det går väl över snart.
Testade en sele på Hippie också, han blev jättesöt i den, men däremot kommer han nog hinna växa ur den innan han är helt färdigvuxen så jag får helt enkelt vänta tills han kan ha Diesels gamla, näst intill oanvända sele som jag har hemma.


Sådan mor...


Sådan son...


Det syns att Ellie och Hippie är släkt med andra ord


Pixan är orolig att Lovisa ska lämna henne


Babe sover 


Hippie i den fina selen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha japp samma ansiktsutryck plus att de har lika dana ögon ;)



Gud va söt Pixie är.. själv får man ju inte se henne sitta så uppmärktsamt då ingen kan överträffa matte :p

2009-08-07 @ 00:20:25
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aaa båda blev jättesöta tycker jag :) Närbilden på Hippie är så min favoritbild på honom, han blev jättefin :)

Haha jafan, hon gnäller och är hur orolig som helst så fort du går ifrån henne ;p

2009-08-07 @ 08:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0