Harry Potta

Filmen för dagen blev alltså Harry Potter. Den var rätt rolig faktiskt, men den var ju absolut inte i samma stil som de andra filmerna och det kändes som att man missade en del från böckerna, framför allt då jag slutade läsa böckerna vid typ Flammande bägaren eller något.. Men allt som allt var den ju bra, och det var en klassisk följetång-film. Slutet var även en hint om fortsättningen.

Hundarna klarade sig otroligt bra ensamma, men jag hade ju tagit en rejäl sovmorgon också, så jag var ju hemma ett bra tag innan jag skulle åka. Fan vad skönt med sovmorgon. Funderar nästan på om jag ska skita i Reitan på måndag, fast jag vet att det inte kommer hända. Tanken är väldigt inbjudande dock...

Nu har hundarna lekt som fan ända sedan jag kom hem och Hippie har även gnagt på ett megastort pig skin ben i runt 2,5 timmar. Nu är det Diesel som lagt beslag på det, för Hippie har lagt sig för att vila, han blir ju så varm i pälsen och så. Jag ska bara ta och fixa mig och sedan är det god natt för vi ska jobba heeeeela dagen i butiken imorgon.  

Kommentarer
Postat av: Zandra

Va fina bilder pia!

2009-08-03 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0