Bara att vänta

Är i butiken idag. Har både Diesel och Hippie med mig då det är roligare för dem än att stanna hemma. Gissa om hundarna blev glada när de upptäckte det nya hundgodiset som var upplagt på hyllorna. Jag säger bara det att det är ett under om Diesel inte får ont i magen senare. Det är bara att vänta med andra ord...

Hippie är en pina, han lyssnar inte för fem öre och vill ha allt gott som finns i hyllorna. Desperat är ett bra ord som beskriver honom, det är som att han inte fått någon mat någonsin i sitt liv. 
Nu har båda hundarna äntligen börjat koppla av lite. Nu kanske man kan koppla av själv också.

Det är i alla fall äntligen fredag! Den här veckan har gått så himla långsamt alltså... En vecka kvar tills familjen åker utomlands. Det är FF för mig då. FF som i FamiljeFritt! i nästan 3 veckor. Härligt värre! Men dagarna innan fredag kommer gå såååå långsamt bara för att jag ser fram emot något... Så typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0