Glömsk

Igår jobbade jag och hundarna i butiken från klockan 17 till 20.
Jag brukar alltid dyka upp en stund innan så att jag lipper stressa, men tro fan det att jag glömde nycklarna till butiken hemma. Och de behöver jag ju då jag stänger. Det var bara att lämna hundarna med lovisa som jobbade och åka hem och hämta dem. Men det gick rätt fort trots allt och snart var jag tillbaka igen.

I butiken fixade jag så att det kunde få plats mer kattsand, helt svettig blev jag till på köpet.
Sedan skämde Hippie ut mig x antal gånger då han inte gjorde som jag sa. Dels så skulle han inte alls vänta snällt vid butiken när jag skulle växla pengar, det fungerade ett tag, men till slut hade han smugit fram till mig ändå. Som tur var så var det bara mig han såg och ville till så han höll sig vid mig. Ibland är han duktig alltså.
Sedan skulle han absolut jucka på en tjej som skulle köpa ett ben till hennes hund. Inte bara en gång heller, utan två. Suck, han har ju börjat med att jucka på mig, men nu verkar det som att han gått över till andra också... Pinigt värre, men hon verkade inte ta så illa upp trots allt. Juckandet måste fixas med andra ord..
Men samtidigt så är det många som lagt märke till både Hippie och Diesel den senaste tiden, båda är ju charmiga så det är väl inget konstigt egentligen. Mina buspojkar <3


Min kissemiss sträcker på sig precis som en katt


Sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0