Mr Sensitive Digestion

Fick nästan inte sova något alls inatt. Diesel hade jätteont i magen så jag fick vara ute med honom halva natten. Hippie fick också följa med då han inte ville bli ensam hemma så nu sover han som en stock här i butiken.

Diesel får ju ofta ont i magen, men det var väldigt länge sedan han fick såhär pass ont i magen. Han hade så ont att jag fick  dra honom med mig för han la sig bara ner.

Efter många om och men gick det i alla fall över och vi kunde gå och lägga oss igen, men det tog två väldigt långa promenader och vi hann se 5-6 paddor ute.

Diesel fick stanna hemma från butiken idag då han inte mådde så bra inatt och hela familjen ändå är hemma.

Orsaken till hans magont var nog en tuggsak han fick, den skulle visserligen vara lite mildare för magen tror jag, men det hjälpte inte. Från och med nu får han bara sin mat och leversnittar när det kommer till godis.

Han äter Eukanubas Sensitive Digestion och det fungerar jättebra faktiskt. Han får inte alls ont i magen av det fodret som han fick när han åt Royal Canin. Men Diesel är ju oerhört känslig...
funderar faktiakt på att testa James Wellbeloved eller Orijen som ska vara väldigt bra för känsliga hundar. Frågan är bara om jag vågar när Eukanubas Sensitive Digestion faktiskt fungerar...

Hoppas att han är gladare ikväll när jag kommer hem. Han var så deprimerad inatt och i morse. Min stackars mr Sensitive Digestion..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0