Rolig lördagskväll

Igår efter jobbet bar det av till Josse för grillning och trevligt sällskap. Hade självklart hundarna med mig då jag är ensam hemma. Det gick bra med dem, men jag hade hellre lämnat dem hemma om jag kunnat, för deras egen skull.

Grillningen kom visserligen igång rätt sent, men mig gjorde det inget då jag hade med mig en sallad. Varför krångla till det liksom? Hundarna tyckte dock inte att det var någon höjdare och vi lyckades tur nog bege oss in till Josse precis innan det började regna. 

Resten av kvällen bestod mest av musik, men en skräckfilm såg vi också innan vi gick och la oss. Jag var så himla trött efter jobbet så jag somnade först av mig, Alma och Paola. 

Det fungerade väldigt bra med Eda, Josses katt, i alla fall när det gällde Hippie. Han såg henne ligga under sängen och blev skitskraj. Han satt och morrade på henne tills jag lyfte upp honom, med andra ord så finns det hopp för att Hippie ska kunna umgås med katter i framtiden. Diesel behöver man inte oroa sig för på ett dåligt sätt, han är ju så himla rädd, men det är synd om honom för han vågar ju inte ens röra sig i närheten av en katt. Stackaren...   

Här är lite bilder från kvällen ändå:


Grillat, smält godis någon?


Baloosan


En ledsen Diesel <3


Lilla Hippie som inte är så liten längre


Sist, men inte minst jag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Awww vad fint ditt har ar! funderar pa att farga tillbaka det till brun...hmmm

2009-07-21 @ 03:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0