Snart stängning

Nu är det snart stängningsdags för butikerna i Vällingby så jag ska snart packa ihop och åka hem med hundarna. Som tur är kommer vi få skjuds hem så vi slipper sitta på bussen.

Dagen har gått bra, kom en stund tidigare då sl-hemsidan inte alls fungerade. Men det gjorde inte så mycket, höll Lovisa sällskap den sista halvtimmen hon jobbade.

Blev väldigt ledsen när det kom en kvinna som berättade om sin blandrastik hon hade fått avliva här i månadsskiftet. Hon var fortfarande jätteledsen och vi pratade en del om det och så. Diesel var jätteintresserad av henne i alla fall och hon tyckte att både DIesel och Hippie var jättefina. Mest Diesel gissar jag på för hennes tik hade varit 50% setter...

Det är så sorgigt när man måste avliva ett djur... Man tänker ju inte på att djuren inte lever lika länge som vi människor... Kom självklart att tänka på Diesel och att han inte kommer leva för evigt. Min härliga, underbara första hund... Nej, nu blir jag ledsen igen. Bäst jag packar ihop nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0