Söndagar är till för vila - om ni frågar mig

Idag har det varit en väldigt lugn dag. Diesel och Hippie har visserligen sprungit omkring lite, men för det mesta så har de sovit så jag har spenderat denna söndag med att slappa. Jätteskönt har det varit. Imorgon bär det av till butiken igen och med lite tur kommer Paola och Baloo dit och håller mig sällskap.

När jag tänker efter så har Hippie och Diesel farit omkring rätt mycket. Vilket litet energiknippe Hippie är! Och Diesel kan han med ibland. Så söta båda två. Diesel mår bra i magen igen nu så han har varit jätteglad hela dagen. Hundarna ligger för närvarande däckade på hall/köksgolvet och jag ska joina dem snart hadej ag tänkt. Fast, jag sover hellre i min sköna säng.

Och var fan är min kamera??? Spårlöst borta är vad den är! Får ta och finkamma hela mitt rum för hundrade gången imorgon.

Gute Nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0