Stressigt

Håller äntligen på att varva ner från min pölötsliga stressiga morgon.
Fick nämligen ett samtal vid 10-tiden från Lovisa som undrade om jag kunde skynda mig till butiken och öppna då det hänt en massa saker. Det var nämligen inte min tur att jobba idag.
"Självklart!" sa jag och började stressa mig till Vällingby.
Stressigare blev det då datorn inte alls ville göra som jag. Hatar verkligen datorer! Men till slut gick det och nu är allt frid och fröjd igen så nu kan jag andas ut.

Hippie och Diesel följde självklart md också, så nu ligger Hippie och tuggar på grisöron. Han lade nämligen beslag på både Diesels och hans egna, det lilla monstret <3

Hoppas att ni har en trevlig dag ute i solen! Passa på att sola och få lite hudcancer nu när det fina vädret för en gångs skull håller i sig. Tänk bara på era hundar så att de inte får värmeslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0