Här var man otrevlig

Jobbar på Féline House några timmar idag.
Rätt mycket kunder har det varit faktiskt vilket är jättebra. Står ju dock ensam i butiken, vilket innebär att jag inte direkt kan göra fler saker än vad jag har händer, det vill säga två.
När jag stod och hjälpte en kund med en klöspelare och därmed hade händerna fulla ringde "porttelefonen", men jag kan ju inte direkt släppa kunden för att svara i telefon, det kommer inte att hända. Hur som helst kom det in en man med en paketleverans till butiken och började skälla på mig på en gång att han "ringt på porttelefonen och ingen svarade" samt "hörde du inte den?".

Tack för den liksom, gud vad man kunde vara otrevlig. Paketet han skulle lämna vägde 5 kg så det var inte direkt tungt eller vidare jobbigt att komma och lämna det själv OCH det är lite svårt att försöka ignorera en telefon som ringer miljontals signaler så nej, jag hör inte dåligt!

Nog för att jag sa att "jag kommer svara nästa gång det ringer, det lovar jag". My ass, så otrevlig som han var kan han ringa hur mycket han vill utan att jag tänker lyfta luren...

Nu är jag arg =(


Kommentarer
Postat av: favoritsyrran 1

varför sa du inte bara att du hade en kund? så brukar ja säga i butiken

2009-06-21 @ 13:51:45
Postat av: Sofia

Jag sa det flera gånger, men han lyssnade inte. Han var väl för upptagen på att skälla ut mig eller något...

2009-06-21 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0